۱۳۹۲ اسفند ۲۰, سه‌شنبه

«با من از دریا بگو» تقدیم به مادران خاوران شد + گزارش تصویری

قدیمی ها - پرهام شریعتی: «با من از دریا بگو» فیلمی از رضا علامه زاده، تهیه کنندگی بیژن شاهمرادی با موسیقی اسفندیار منفردزاده درباره کشتار 67 در زندان های ایران، تقدیم به مادران خاوران شد.

فیلم بلند داستانى - مستند «با من از دریا بگو»، ساخته رضا علامه‌زاده، روز شنبه هشتم مارس ۲۰۱۴ در دانشگاه «یوسى‌ال‌ای» در لس آنجلس براى اولین بار به‌ نمایش درآمد.
این فیلم به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد کشتار زندانیان سیاسى در تابستان ۶٧ ساخته شده و چهار شخصیت اصلى آن، دو مادر و دختر هستند. رضا علامه زاده فیلم را به به مادران خاوران تقدیم کرده و به همین مناسبت فیلم برای اولین بار در روز جهانی زن با حضور هنرمندان، هنرمندان پيشکسوت، صاحب نظران، نویسندگان و... اکران شد.


مستند «با من از دریا بگو»


مستند «با من از دریا بگو»


مراسم نمایش مستند «با من از دریا بگو»


رضا علامه زاده و پرویز صیاد در شب اکران مستند


رضا علامه زاده و پرویز صیاد در شب اکران مستند


پرویز صیاد و ویدا قهرمانی در شب اکران مستند


رضا علامه زاده و پرویز صیاد در شب اکران مستند


رضا علامه زاده و ویدا قهرمانی در شب اکران مستند


رضا علامه زاده، پرویز صیاد و علی پورتاش در شب اکران مستند


پوستر مستند «با من از دریا بگو»

هیچ نظری موجود نیست: