۱۳۹۳ مرداد ۳, جمعه

ملکه رنجبر بیمار است / اشک ملکه رنجبر از بی مهری ها + عکس

قدیمی ها - فرامرز امینی: امروز جمعه سوم مرداد ماه 93 ساعت 2 بعد ظهر از خانه به مقصد دیدن یکی از هنرمندان با سابقه تئاتر، سینما و تلویزیون که متاسفانه چند روزیست در بستر بیماری است، رفتم.

او مانند همیشه با روی باز ما را پذیرفت و از روی دل نازکی و بی مهری مسئولین قطره اشکی بر گونه اش جاری شد.
راستی چرا آدم ها خیلی زود ملکه تئاتر ایران خانم رنجبر و بسیاری از هنرمندان خود را فراموش می کنند.


تا هستم ای رفیق ندانی که کیستم
روزی سراغ وقت من آیی که نیستم


ملکه رنجبر 


ملکه رنجبر

۳ نظر:

ناشناس گفت...

من به یادتون هستم خانم رنجبر...

ناشناس گفت...

خانم رنجبر عزيز ومهربان شما و كارهاي هنري قشنگتان هميشه در قلب ما جاي داريداز خداوند براي شما نازنين آرزوي سلامتي دارم.

ناشناس گفت...

خانم رنجبر عزيز شما در قلب ما جاي داريد و هميشه به ياد شما و كارهاي قشنگتان هستم آرزوي سلامتي براي شما هنرمند گرامي و ارزشمند دارم.